sobota, 22 lutego 2014

Rozdział 22 .

'' Mówiłeś , że jeżeli będę Cię potrzebować będziesz przy mnie ... ''


Perspektywa Danielle .

- Jak myślisz , dlaczego Emily wyjechała ? -  zapytałam wyrywając Liama z zamyślenia .
- Hmm , po prostu potrzebowali przerwy .
- Tak myślisz ?
- Jestem tego pewny . - odpowiedział i cmoknął mnie w czubek głowy . Nagle po całym domu rozległ się dzwonek do drzwi . Liam wstał z kanapy i rzucając krótkie '' Ja otworzę  '' zginął za drzwiami salonu . Po chwili usłyszałam płacz więc całkiem zdezorientowana udałam się w stronę drzwi wejściowych . Moim oczom ukazała się szlochająca Emily  którą Liam za wszelką cenę chciał uspokoić , tuląc ją do siebie .
- Emily , spokojnie ... co się stało ? - zapytał , ale dziewczyna nie mogła przestać płakać .
- Niall i ... Kathrina ... - przerywała . - widziałam ich razem .
- Och , Em ... spokojnie to nie koniecznie musi coś znaczyć . - tłumaczył jej .
- Słyszałam jak wyznawała mu miłość . - mówiąc cały czas szlochała . - M-m-mogę zatrzymać się u Was na kilka dni ? - jąkała się .
- Oczywiście ! - odpowiedzieliśmy z Liamem jednoznacznie , a ja podeszłam bliżej dziewczyny by móc ją przytulić .
- Dopóki czegoś dla siebie nie znajdę ... - dokończyła .
- Przestań ! - przerwał jej Liam . - Jesteś u nas zawsze miło widziana . - uśmiechnął się zachęcająco . - Wejdź do środka . - wskazał Emily drogę do salonu .
- I jeszcze jedno ... Liam mógłbyś nie mówić Niallowi gdzie jestem ? Bardzo proszę ...
- Umm , okej . - zgodził się , ale wyraz jego twarzy nie był do końca przekonujący .

***

Szukałem jej wszędzie , dzwoniłem do wszystkich znajomych i nic . Błagałem tylko by nic jej się nie stało . To było w tym momencie najważniejsze . 
- Jakieś znaki ? - do domu wparował zdenerwowany Tomlinson . 
- Nic . 
- Jak Ty ją tak kurwa mogłeś puścić ? 
- A co niby miałem zrobić ?
- Na pewno nie to co zrobiłeś . 
- Łał dzięki za radę , skorzystam ... o ile ją kurwa jeszcze zobaczę ! - wstałem i biorąc kluczyki z szafki w korytarzu , wsiadłem do samochodu . Opałem się głową o siedzenie i zamykając oczy myślałem gdzie mogłaby pojechać . Z zamyśleń wyrwał mnie telefon . 
- Payne ? - zapytałem sam siebie patrząc na wyświetlacz . - No ? 
- Em jest u nas . - szeptał do słuchawki  .
- Już jadę ! 
- Nie ! Nie przyjeżdżaj ! Daj jej o tym pomyśleć . 
- Liam !
- Horan ogarnij się . Daj jej tymczasowy spokój . 
- Nie dam rady ... 
- Postaraj się , cześć .
- Nie ! Nie stój ! - krzyczałem , aby się nie rozłączył . 
- Co ? 
- Pilnuj jej ... - rzuciłem cicho i zakończyłem rozmowę . Najważniejsze , że była bezpieczna ... Co ja pierdole? Ona się mnie boi ...  To chyba najgorsze wyjście z tej sytuacji . Przynajmniej kiedy wiem , gdzie jest mogę myśleć co dalej i jak przekonać Em , że jej nigdy nie zdradziłem . Wybrałem numer w telefonie i czekałem aż osoba po drugiej stronie odbierze . 
- Kathrina ? Musimy się spotkać . 
- Zmądrzałeś w końcu ? - zachichotała . 
- Kiedy ? - przerwałem jej . 
- Za półgodziny w Starbucks'ie . - odpowiedziała .
- Będę . - rzuciłem krótko i rozłączyłem się . Zapaliłem samochód i z piskiem opon ruszyłem w kierunku kawiarni .

***
- Kiedyś będziesz musiała z nim porozmawiać ... - zaczął Liam . - Nie wiem dlaczego , ale uważam , że Horan jest ostatnią osobą która wyrządziłaby Ci krzywdę . 
- Dlaczego tak sądzisz ? 
- Bo nigdy się tak nie angażował . Patrzy na Ciebie jak na bóstwo ... 
- Przesadzasz , poza tym co Ona robiła w jego domu ? 
- Może wiedziała , że wracasz ? Zrobiła to specjalnie . 
- Nie sądzę . - upiłam łyk kakao . 
- Emily pomyśl logicznie , błagam Cię ... Niall , ten sam który Cię bronił przed wszystkim co najgorsze , który był w stanie , poprawka który jest w stanie zabić każdego człowieka który tylko zrobiłby Ci krzywdę , zdradziłby Cię ? To niby na co to wszystko ? 
- Ja naprawdę nie wiem ... - słuchając go , jego słowa wywarły na mnie duże wrażenie . 
- Odpocznij . - wstał z kanapy i posłał mi miły uśmiech . - Sprawdzę co u Danielle . 
- Dzięki . - rzuciłam  i upiłam kolejny łyk kakao .  Słowa bruneta dały mi dużo do myślenia ... Zostawało jednak tyle pytań , na które nie znałam odpowiedzi ... 

***

- A jednak jesteś . - rzuciła gdy tylko mnie zobaczyła .
- Usiądź . - odpowiedziałem .
- Jak miło .
- Czego chcesz ? - burknąłem patrząc na roześmianą Kathrinę .
- To ty mnie zaprosiłeś .
- Och wiesz , o co mi chodzi . Nie udawaj głupiej .
- Zupełnie niczego .
- Więc po co to robisz ? - zapytałem nie ogarniając jej logicznego myślenia .
- Posłuchaj skarbie - nachyliła się - Jeżeli ja nie mogę Cię mieć , to nikt nie może . - posłała mi uśmiech i wyprostowała się .
- Jesteś żałosna .
- Nie sądzę . To nie ja zdradzam inne dziewczyny .
- Nie zdradziłem jej ! - krzyknąłem a większość ludzi zaczęło patrzeć w naszym kierunku . - Przecież wiesz , że jej nie zdradziłem . To tylko Twój wymysł . - powiedziałem nieco ciszej .
- Ja to wiem , Ty to wiesz , ale Ona tego nie wie .
- To może niech się dowie .
- Nie sądzę . - rzuciła bez namysłu .
- Ile chcesz za ten filmik ? - zapytałem nie mogąc na nią patrzeć .
- Zero .
- Ale jak to ?
- Jest bezcenny .
- Przeginasz .
- Żegnam Niall ... - wstała i odwracając się na pięcie wyszła z kawiarni . Nie miałem już na nic siły . Moje życie się waliło , i jedno co mogło mi pomóc to Emily i teraz właśnie MUSIAŁEM ją zobaczyć .

***

Uciekało ze mnie życie . Wszystko co znajdowało się obok mnie było w zagrożeniu . Wariowałam. Dosłownie . Tak bardzo chciałam go zobaczyć , teraz . 
- Emily wszystko w porządku ? - do pokoju wparowała Danielle . 
- Tak . - usiadła obok mnie . 
- Skarbie posłuchaj ... Jak kocha to wróci , bo uwierz nie może żyć bez Ciebie . 
- Gdyby kochał , to by mnie nie zdradził . 
- Tego nie wiesz . Em , nie wiesz czy doszło do czegokolwiek . Dzwoniła dzisiaj Perrie , masz od niej pozdrowienia . 
- Skąd wiedziała , że jestem u Ciebie ? 
- Mówiła , że zadzwoniła odruchowo ... Niall obdzwonił wszystkich kilkakrotnie i po prostu się martwiła . 
- Umm . - rzuciłam cicho , będąc przejęta jego zachowaniem . - Mogłabym zostać sama ? Proszę . 
- Nie ma problemu . - dziewczyna wstała z łóżka i całując mnie w czoło wyszła z pokoju . Wstałam z łóżka i otwierając drzwi balkonu wyszłam na zewnątrz . 
- Mówiłeś , że jeżeli będę Cię potrzebować będziesz przy mnie ... uwierzyłam . Mówiłeś  , że kiedy wyjadę będziesz na mnie czekał ... wierzyłam . Mówiłeś , że jeżeli będę krzyczeć Twoje imię usłyszysz mnie , więc gdzie jesteś ? Niall - po moich policzkach spłynęły łzy , a wiatr otulił moje ciało - Tak bardzo Cię potrzebuję! - Krzyknęłam i oparłam się o barierkę . Spuściłam głowę i nagle poczułam bezwładność w nogach , szybsze bicie serca i brak oddechu . Leciałam coraz szybciej i szybciej ... 



-----------------------------
Hej słodziaki ♥ PRZEPRASZAM .
Wiem , że miał być wczoraj , ale nie miałam sił XD :) 
Soł ♥ przy poprzednim rozdziale było 40 komm :O 
Więc jeżeli będzie pod tym rozdziałem 5o komm - JUTRO POJAWI SIĘ ROZDZIAŁ ♥

Z DEDYKACJĄ DLA <3
Oliv ♡
(@Bradford_Girl_)

POD TYM ROZDZIAŁEM MOŻECIE PISAĆ , KTO CHCE DEDYKACJĘ <3 + TWITTERA . 

I teraz sugestie ? :)
Co się stanie ? 
Emily przeżyje ? 
Co z  Kathrina zrobi z filmikiem ? 




61 komentarzy:

  1. Jojojojo. Rozdział super. Sama nie wiem co się stanie. Ale oni muszą sie kurwa pogodzić. Emily na pewno przeżyje bo gdyby nie to co by sie stał. Reszta opowiadania nie miałaby sensu. A co zrobi z film okiem? Sama nie mam pomysłu. Ale rozdział naprawdę super. Muszą być dzisiaj te 50 komm. I jutro wstawisz bo nie wytrzymam. Tak jak nie mogłam się doczekać tego rozdziału. Co chwile zerkałam a tu teraz wchodze i taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuuu zawał *o* Jak możesz kończyć w takim momencie ? Matko ja chce next !! <3 Sory że anonim ale na telefonie nie mam konta / Iza Bielecka ta z aska :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jak zawsze zajebisty. Cudo. *-* ale martwie sie o Emily. Biedactwo. Musi przeżyć. Już chce kolejny rozdział. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój boże! ona wyleciała przez barierkę?!
    O kurwa jak Niall się dowie to będzie masakra... Rozdział niesamowity ♥
    ilysm ♥

    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże popłakałam się<3 Mam nadzieję, że Emily przeżyje! Ku*wa! Ma przeżyć! Na 100%
    Proszę Cię! Dlaczego 50kom? xD Dawaj next'a<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział cudowny. A piszesz nieziemsko. Nexttt ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo *_*
    Em ma przeżyć !
    A ruda będzie szantarzować Niallera
    Czekam na nn
    Papa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeżyje. Niall nie będzie jej odstępować na krok. Filmik zniszczony ;D
    .

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! - nie mogę się doczekać następnego pliss dodaj jutro, bo normalnie nie wytrzymam z tych emocji! Nie mam pojęcia co będzie dalej - zdaję się na Ciebie, ale wydaje mi się, że Kati tak szybko nie odpuści, ale mniej, więcej już wiadomo do czego jest zdolna...
    W skrócie to tak - czekam na nexta, pozdrawiam i życzę duuużo weny!!! / Magda =*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bozeeee jaki zajebiaszczy <3 !!!!!!!!!! Dawaj nexta now!!!! Kocham kocham!!! Myślę, że emily trafi do szpitala, i wszystko sobie przemysli, albo że będzie w śpiączce i będzie miała jakiś sen, a Niall przyjdzie załamany i będzie gadał do niej, a ona będąc w śpiączce i tak go jakoś usłyszy i będzie myślała że to sen, ale jak się obudzi to mu wybaczy... <3 dasz dedyka? ;* i Sorki że że z anonimka ale na fonie nie mam konta. / Paula Wargin <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdział genialny *3*
    Mam nadzieję,że Em przeżyje ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Spadnie i zlamie noge , ale na szczęście to będzie upadek z 1 piętra. Niall odwiedzi ja w szpitalu albo to on ja znajdzie kiedy bedzie nieprzytomna leżeć na ziemi. Kiedy bedzie w szpitalu nie bedzie odstapywal jej na krok. ( mozesz dodac cos w rodzaju śpiączki) :).
    A co do filmiku to:
    1. Nieszczęśliwie wpadnie jej do kubka goracej kawy
    2. Pokaze go Emily kiedy ta będzie w szpitalu ale okaze sie ze nagrala nie to co powinna ( np nie ten fragment rozmowy , tylko swoją kwestie, albo kiedy mu grozi )
    3. Bedzie chciala dac go Emily po tym jak Niall da jej do zrozumienia ze naprawdę nic między nimi nie bedzie ale dowie sie ze Em jest w ciąży i pokaze ze ma w sobie odrobine człowieczeństwa.
    Takie tam moje propozycje :) mam nadzieje ze skorzystasz ... ♥
    Napisz długi długi rozdzial :)
    A jeśli uznasz ze znowu Emily ucieknie to niech to będzie miejsce o ktorym powiedziala tylko Niallowi (np. Dom letniskowy zbudowany z bali nad jeziorem ) ( nawet jej tata o nim nie wie bo jej mama pragnela zeby to bylo tylko JEJ schronienie, kiedy będzie chciala odpoczac od wszystkiego :)
    Czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, to jest najbardziej zajebisty rozdział :*. Błagam Cię, nie uśmiercaj Em , może zrób tak , że poważnie się potłucze (xd) i trafi do szpitala. Tylko żeby dziecku się nic nie stało... a z Kathrine zrób tak , żeby się odpierdoliła od Niala, i dała w spokoju i w szczęściu żyć Em i Niallowi. Poproszę o dedykację <3 :* Z niecierpliwością czekam. Jak coś, to jest Queen of wisdom na asku :**

    OdpowiedzUsuń
  14. 22.02 - 22 rozdzial
    23.02 - 23 rozdzial
    24.-||- - 24 rozdzial
    Itd.
    Prosze rob tak :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Zeby tylko ci nie wpadlo do głowy ze Ona moze stracic dziecko ... :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstraa <3 ;**** Next ! :) Piszesz idealnie nie ma nic do dodania :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak sie nie pogodza w następnym rozdziale to sie pojde pociac i mnie bd miala na sumieniu !

    OdpowiedzUsuń
  18. Omomomo *.* Koteqq, jesteś wspaniałaaa :) Jeśli chodzi o dedyktyy ... Ja bym bardzooooo chciałaaa ;33 Buźki i Pozdrowieniaa ...xoxo Livkaa :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra!!!!Kocham!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. C-U-D-N-E! Łał chyba mam za dużo emocji i przeżyć jak na jeden dział.Gratuluje talentu,obyś nigdy nie straciła tchu na pisanie,bo jesteś w tym wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ale miałam nadzieję że pójdzie do Harrego

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnee *____________* Zapraszam do mnie
    http://but-you-make-me-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże <3 KOCHAM <333

    OdpowiedzUsuń
  24. Em przerzyje i zlamie tylko noge. Kathrina bedzie chciala pokazac Em filmik ale Niall jej go zabierze i usunie. Em i Niall pozniej beda szczesliwi i beda mieli dzieciatko. Czekam na next <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak oni się nie pogodzą to się zabiję, zabiję się! :'( Proszę, niech się pogodzą :'( A jeżeli chodzi o rozdział, to Ty wiesz, że jest zajebisty <3 Coś tak czuję, że Em straci dziecko ale oby nie :'( Czekaaam ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. KOCHAAAAAAM ♥ Ludzie gdzie ja byłam ja rozdawali dar pisania opowiadań o 1D ?! ♥ Tylko żeby Ci nie przyszło na myśl, że ona straci dziecko, bo jak tak to się potnę widelcem XD :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Next----------------->

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny! Kochaam <3 daleeej! Next! ^^ super po prostu....błagam niech ona przeżyje! C; ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Daleeeeeeeeej!!!!! ^^ blagaam, niech oni się pogodzą! Oczywiście rozdział super jak zawsze ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedno wielkie wow *-*. Oby Em nie straciła dziecka. Super rozdział...

    OdpowiedzUsuń
  31. następne dawaj

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezuuu ja chce kolejny rozdział,chce żeby Em przeżyła,żeby pogodziła się z Niallem Next proszę ;-;

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezuuu boskie *.* Em musi przeżyć a Niall musi ją znaleźć :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeeej *-* kocham twojego bloga ! Jestes wspaniala ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. az 50!? o nie! ale damy rade. Ale jak to Em skoczyla przeciez ona jest w ciazy! jak nie bd z Niallem i straci dziecko to bd miala kare na slodycze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę niech oni będą razem! :) Świetny rozdział, pisz następny. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niall pedz do niej! kocham to opowiadanie i ciesze sie ze tak czesto dodajesz rozdzialy, naprawde to doceniam :) weny kochana!

    OdpowiedzUsuń
  38. Can't wait!!!!!!!
    Next<3

    OdpowiedzUsuń
  39. wow ! świetne opowiadanie :D
    myślę, że z chęcią tu jeszcze wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślę,że Emily przeżyje bo ją Niall złapie.
    Czekam na Next.<3

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny rozdział !! pisz next !! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. matko..!! twoje opowiadanie jest najlepsze! nie mogę się doczekać ! pisz następny ! szybko bo zwariuje !! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW>Ten blog jest super.Gratuluję talentu i wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś świetna i ten rozdział też ! :*

    OdpowiedzUsuń
  45. pisz dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekam na next!!!!!!!XD

    OdpowiedzUsuń
  47. Next proszę bo jestem uzależniona

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejku dziewczyno piszesz tak świetnie,że Łał ;o Nie mogę przestać czytać tego bloga *.* Masz świetne pomysły i mam nadzieję, że dalej będziesz je miała. Z niecierpliwością czekam ma następnyi mam nadzieję, że pojawi się szybko. <3. CZEKAM CZEKAM CZEKAM. Fajnie by było gdybyś go jutro napisała :)) nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Nienawidzę Cię ! Ale Cię kocham ! <333
    Jak możesz ?! Jesteś zua !!!
    Kurwa, no ! Dlaczego wszystko zawsze musi się spierdolić ja sie pytam ?!
    Popieram wypowiedź anonimka. Kathrina jest tak bardzo pusta idiotką, że wrzuci film to kubka z gorącą kawą, albo jest tak bardzo inteligentna, że nie umie obsługiwać się urządzeniami elektronicznymi i nagrała nie to co trzeba, albo wgl. nic.
    A Emily kurwa leciała, leciała i leciała, a później okazało się, że mieszkanie było na parterze !!
    Albo leciała, leciała i nagle....... obudziłą się kurwa !
    I masz mi to wszystko natychmiast ładnie wyprostować, bo obiecuję, że zadźgam Cię wykałaczką, a później potnę się mydłem.
    Zobacz do jakiego stanu mnie doprowadziłaś ?! xdd
    Mój komentarz znowu staje się bez sensu, a ja nadal piszę choć nie wiem po co. xdd
    Ten rozdział mnie nakręcił. Kurwa no ! Napraw to ;C
    Czekam na piękny next. :***

    OdpowiedzUsuń
  50. Kobieto jestes swietna! tyle komentarzy sie posypalo tak szybko, uwielbiamy cie za to opowiadanie, jestes niesamowita i masz ogromny talent :) zycze ci weny i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. przeczytałam dzisiaj wszystkie Twoje rozdziały są tak świetne że aż brak mi słów
    a ten ostatni aż się boje co będzie dalej Gabi :)


    OdpowiedzUsuń
  52. Wow *.* Zaje... fajny ;D rozdzial :) Sama nie wiem co moze sie dalej stac xd Ale tak jak Milena pomyslalam ze koncowka byla snem *.* Poproszę dedykację xD ;3 Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Boże *.* Z rozdziału na rozdział jest coraz lepszy, weź się zgłoś do jakiegoś konkursu literackiego bo masz WIEEELKI talent <3 Pozdrawiam i czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Rozdział jest boski ♥Gdy to czytałam to czułam jak bym tam była obok niej...popłakałam się na końcu :') To co ona powiedziała było piękne ^^
    Ja poproszę dedykacje :) Oczywiście jak można + mój tt: @Agata8317
    1.Pewnie Em zemdlała...będzie w szpitalu i przyjedzie tam Niall.A jak dowie się o tym ruda szmata będzie pewnie próbowała wszystkiego aby ją zabic :/
    2.Mam nadzieje że przeżyje ale pewnie straci dziecko :(
    3.Ruda szmata?Pewnie pokaże to naszej Em... :'(
    Pozdrawiam i czekam na nextabo jest już ponad 50 kom ^^ haha xD
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.jeju co ty dziewczyno odwalasz !

    2. Idiotka ! RUDA SZ***A!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zajebisty rozdział! :D Coś mi mówi, że Niall ją złapie ^^ Tak jak mówiła, zjawi się wtedy, kiedy będzie go potrzebowała ;3 Potem pocałunek i będą żyli długo i szczęśliwie ^^ Katherina może sobie to nagranie w dupę wsadzić xD Prawdziwej miłości nic nie złamie :D I oczywiście, że chcę dedykację! :D @Tomlinson_Queen <-- follow? ;3
    M. xx

    OdpowiedzUsuń