niedziela, 23 lutego 2014

Rozdział 23 .

'' Nie chcę , żeby teraz nasze życie tak wyglądało ... ''

- Usłyszałem Cię . - spojrzałam na blondyna , który trzymał mnie w swoich ramionach niczym pannę młodą .
- Uratowałeś mi życie . - wydukałam w jego piękne niebieskie oczy .
- Ty  moje uratowałaś już milion razy . - poczułam jak kąciki moich oczu zaczęły robić się wilgotne , spuściłam wzrok i zatrzymałam się na łańcuszku , który zdobił szyję blondyna .
- Emily co się z nami stało ? - zadał mi pytanie , odstawiając na ziemię  .
- Ja naprawdę nie wiem . - usiadłam na krawężniku , przed domem . Niall spojrzał na mnie z czułością i przykucnął na przeciwko mnie . - Obiecuję Ci , że jeżeli przyrzekniesz , że mnie nie zdradziłeś ... uwierzę Ci.
- Nie chcę , żeby teraz nasze życie tak wyglądało .
- Nie zaprzeczasz ?
- To i tak Cię nie przekona . Mówiłem Ci to milion razy . Jesteś dla mnie wszystkim i naprawdę nie mam pojęcia czemu pomyślałaś , że mogłem Cię zdradzić .
- To bardziej skomplikowane .
- Więc sprawmy , żeby takie nie było .
- To za trudne ... Niall , tu nic nie ma sensu.
- Błagam ,tylko nie mów o wyjeździe nigdzie Cię nie puszczę ! - spojrzał mi prosto w oczy .
- Pocałowałeś ją ?
- Ona mnie .
- To znaczy ?
- Odepchnąłem ją . - wbiłam wzrok w moje kolana . - Nie musisz czuć się winna , wiem o Harrym ...
- Niall ja naprawdę ...
- I ja rozumiem . Styles mi wytłumaczył . Miałem taką ochotę rozjebać mu ryj , gdyby nie Tomlinson ...
- Wszystko psuję ...
- Gadasz głupoty ! Bez Ciebie nic nie ma sensu , ten tydzień był najgorszym okresem w moim życiu , a przeżyłem dużo .
- Kochasz mnie jeszcze ? - zadałam pytanie , a blondyn posłał mi szeroki uśmiech .
- Kiedykolwiek w to zwątpiłaś ?
- Nie wiem .
- Tak Emily , kocham Cię jak cholera , potrzebuję Cię jak tlenu i jestem w stanie zrobić dla Ciebie wszystko, bylebyś tylko była bezpieczna ... Ty i nasze dziecko . - nie panowałam nad sobą , to co powiedział rozwiało wszystkie wątpliwości . Objąłem jego twarz moimi dłońmi i namiętnie wpiłam się w jego usta . Teraz było już wszystko dobrze ... no prawie .

***

Dwa dni później

Siedziałam na kanapie w salonie , oglądając jakieś bezsensowne programy , podczas gdy Niall brał prysznic.
Nagle na stoliku zaczął wibrować jego telefon , walczyłam z myślami i chęcią odebrania , gdy w końcu się złamałam . Na wyświetlaczu pojawiła się Kathrina .
- Słucham ? - zaczęłam rozmowę .
- Emily ? - zapytała .
- Tak ...
- Jak dobrze , że odebrałaś ... możemy się spotkać ?
- To coś ważnego ?
- Tak .
- Kiedy i gdzie ?
- Zaraz wyślę Ci adres . - po tych słowach się rozłączyła .
Po chwili przyszedł oczekiwany SMS .


Wstałam z kanapy i pobiegłam na górę . Przebrałam się , a Niall jak na zawołanie wparował do pokoju . 
- Gdzie się wybierasz ? - zapytał , zamykając mnie w szczelnym uścisku . 
- Idę z dziewczynami na miasto . 
- Może Cię zawiozę ? 
- Dam radę . 
- Nalegam . 
- Zamówiłam już taksówkę . Powinna za chwilę być . 
- Okej , ale pamiętaj w razie czego dzwoń . - złożyłam na jego ustach delikatnego całusa i zabierając torebkę , opuściłam mieszkanie . Po kilkunastu minutach byłam na miejscu  . Weszłam do środka posyłając pracownikom uśmiech  zaczęłam szukać rudzielca . Nie sposób było go nie znaleźć , wyróżniał się na kilometr . Podeszłam do stolika i  zajęłam miejsce . 
- Hej , dzięki , że przyszłaś . - przywitała mnie  . 
- O co chodzi ? - odburknęłam oschle . 
- Wiem , że nie masz ochoty , na rozmowy ze mną , albo cokolwiek co ma ze mną  choć trochę wspólnego , ale musimy pogadać . 
- O czym ? 
- Patrz . - wyciągnęła z torebki , małą kamerkę uruchamiając filmik . Była na nim pół naga dziewczyna , wstawiony Niall , który przyciągnął ją do siebie , tylko po to by po chwili ją odepchnąć . Dziewczyna odwróciła się  i zniknęła , tak samo jak blondyn .
- Co to jest ? - zapytałam zdezorientowana .
- Dowód na to , że Horan Cię nie zdradził . 
- Czemu u niego byłaś ? 
- Bo chciałam , żebyście kurwa ze sobą skończyli . Niall jest idealny ...
- To wiem , jest też zajęty , ale to już wiesz . Po co to wszystko ? 
- Zawsze byłam od Ciebie gorsza ... to było żałosne . 
- O czym Ty mówisz ? 
- Niby czemu Twój ojciec siedzi w więzieniu  ?
- Skąd to wiesz ? - zadrżałam .
- Twoja matka nie żyje ... - po moim ciele przebiegły ciary , wyprostowałam się i wbiłam wzrok w skruszoną Kathrinę . 
- Wiem  to , bo jestem Twoją siostrą ...
- Nie ... to nie możliwe ... Co w takim razie z  z Tygą ? - cały czas nie mogłam uwierzyć w słowa które wydobywały się z ust rudej dziewczyny . 
- Jest moim bratem . 
- Łgarz . 
- Posłuchaj ... Twój ojciec zabił Twoją matkę , gdy dowiedział się , że dopuściła się zdrady ... z moim ojcem.
- Gdzie Twój ojciec ? 
- Za granicą . 
- Uciekł ? 
- Nie taką ma pracę .
- A co Ty tu robisz ? 
- Mieszkam tu od zawsze . W wieku dziesięciu lat się tu przeprowadziliśmy i już tak zostało . 
- Twój ojciec zostawiał  Cię samą podczas wyjazdów za granicę ? 
- Mam brata ... miałam  brata . - po jej policzku spłynęła łza . 
- Ja n-n-nie wiedziałam ...
- To była zwykła świnia . Tłukł mnie, gdy tylko był na kogoś wkurwiony , zaczęło się gdy miał 13 lat , i trwało do czasu , gdy go zabiłaś ...

***
Wyjąłem sok pomarańczowy z lodówki , gdy po całym domu rozległ się dzwonek telefonu . Ruszyłem w stronę komórki , na wyświetlaczu pojawiła się Danielle . 
- Halo ? 
- Hej Niall , zapytaj Emily , czy chce z nami gdzieś wyskoczyć ?
- Przecież Ona jest z Wami . 
- Co proszę ? - zdziwiła się . 
- O kurwa ... Muszę kończyć ! Zadzwonię później . 
- Niall ! - krzyknęła , ale ja zakończyłem rozmowę . Po kilku sekundach , przyszła wiadomość . 


Odpisałem jej szybko , gdy nagle coś przykuło moją uwagę ... Skrzynka odbiorcza . Przeczytałem Sms'a od Kathriny i zamarłem .  Spotkały się ? Okłamała mnie ? Ona pokaże jej video ... 
Wybiegłem z domu i odpalając samochód z piskiem opon ruszyłem pod wyznaczony adres . 

--------------------
Noi tak jak obiecałam jest nowy ! ♥ 
Było ponad 5o komentarzy ! :O 
HAHAHA , niektóre serio rozwalają . 
Dziękuję jednemu anonimkowi za oddanie i wpisanie kilku komentarzy pod rząd :) XD 
hahaha ♥ się postarał . :>
Mam nadzieję , że rozdział choć trochę Wam się spodobał ...
 uśmiercać dziecka im nie chciałam , soooł macie taką opcję :) 

Z dedykacją dla :
@Agata8317
( wszystkie prośby zostały przyjęte )
A teraz sugestie :
Jak zareaguje Emily ? 
Czy Niall zrobi coś Kathrinie ? 




56 komentarzy:

  1. Wow *.* Cudowny rozdział ! Czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa nie dość że jestem pierwsza to jeszcze dostałam dedykacje ^^ Ten rozdział jest boski jeszcze ten podkład Rihanny...no tylko płakać :') A jednak ruda szmata nie okazała się jednak taką szmatą...teraz nawet mi jej trochę szkoda :/ Myślałam że ona będzie wciskała jej kit że Horan ją zdradzil...a tu proszę.Nie jest nawet taka zła jak myślałam ale pewnie jak znów coś odwali to będę znów wyzywać ją od rudych szmat xD
    1.Pewnie będzie zaskoczona a Horan wyrządzi awanturę...
    2.Nie mam pojęcia...
    Pozdrawiam i czekam na nexta :D
    Dziękuję jeszcze raz ^^
    AgAtA czyli @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiedziałam że będę 2!!Ugh :/
      AgAtA

      Usuń
  3. Świetny ale powiększ trochę czcionkę bo źle się czyta ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. + Zapraszam do Siebie http://stole-my-heart-niall-horan.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaa nie kończ w takich miejscach nie wytrzymam chyba <3 kocham twojego bloga;* dodaj szybko rozdział xd Wiesz, nie obraże się jak dodasz go jeszcze dziś, albo jutro xd Pisz tak dalej :3 Czekam c;

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG !! Kocham tego się nie spodziewałam ! ;3 Ruda jej siostrą ? hahahah ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd bierzesz obrazki z wiadomościami?

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim momencie? DZIĘKUJĘ. (wyczuj tan sarkazm xd) przez szkołe (ughh dzięki szkoło) opóżniłam się z ok. 5 rozdzaiłami i czytam taki nagle boom! i jezu co? jak? gdzie? xd cudowny, jak zawsze, szybko nasepny pisz ♥

    @awwmyhazza

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział jak zawsze cudowny. Jedno wielkie wow *-*. Myślałam że Em wyląduje w szpitalu lub podobnie a tu Niall ją łapie. Boże. Rozdział świetny. A kiedy można spodziewać się kolejnego rozdziału? Bo już nie mogę się doczekać. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Joj. Zwariowałam. Rozdział genialny. Cudny. OMG

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !!! Kocham! pisz naxta juz nie moge sie doczekac co bedzie dale <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ktoś wie skąd można wziąść te obrazki z sms?

    OdpowiedzUsuń
  13. hshjsjdnxjjj boski next proszę

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie wszystko dobrze, prawda ?? ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sądzę, że dziewczyny się pogodzą. Będą się wspierać :) Emily i Niall wezmą ślub, urodzi im się dzieczko i wszystko będzie IDEALNIE <3 Dobra koniec pierdolenia, jesteś zajebista :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Miejmy nadzieje, że Kathrina nie kłamie, po to by coś zrobić Emily :3 Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na nn :*
    JAK JA CIĘ KOCHAM , ALE TEŻ NIENAWIDZĘ ZA TO ŻE PRZERYWASZ W TAKICH MOMENTACH
    Czekam i kocham
    +
    Mogę dedykacje w następnym ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dalej. Ale mam nadzieje ze wszystko bedzie DOBRZE! Musi......

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski rozdział *3*

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nadzieje że jutro dodasz nowy rozdział :)
    Gabi :*

    OdpowiedzUsuń
  21. super zapraszam :d http://love-you-more-than-you-love-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja pierdole co za świnia !
    Smutno mi z powodu rudej suki ( nadal jest i będzie nią)
    Horran ,bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! I ŻE ONE SĄ SIOSTRAMI?!
    MUSZĘ TO PRZETRAWIĆ...
    Chwila, chwila skoro ona się w nim kocha, to czemu nie powiedziała? Przecież mogła. I dlaczego zrobiła takie coś siostrze?! No kurde w głowie się nie mieści. A to video, pokazała jej, bo miała wyrzuty? Sorry ale nie lubię Kathriny, świnia z niej -.-
    Mam tylko nadzieję, że Niall nie wywoła wojny w tej kawiarence XD

    Rozdział jak zawsze niesamowity! ♥ Czekam na kolejny ♥
    ilysm ♥

    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieto jesteś cudowna i kocham tego bloga po prostu już nie trzymaj mnie w niepewności i napisz kolejny, bo normalnie nie wytrzymam i moja mama znowu stwierdzi , że jestem psychiczna, no ale nic na to nie poradzę. Aż nie chce mi się pomyśleć, co Nialler może odwalić w tej kawiarence...
    No to tak w skrócie - czekam na nexta i życzę oczywiście duuużo weny!!! Buziaczki/ Magda
    PS - Z jakiej miejscowości jesteś???

    OdpowiedzUsuń
  25. Im musi w koncu sie uzlozyc!! maja byc szczesliwa rodzinka, taka slodka i kochana.!! ten rozdzial jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. One są siostra no chyba nie
    Żeby Emily nie uwierzyła tej rudej suce
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  27. Kobieto, tym rozdziałem przeszłaś samą siebie. JEST ZAJEBISTY. Nie się ruda w końcu od nich odwali,a Niall niech zrozumie, że Emily kocha go najbardziej na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebisty *.* Next jak najszybciej !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezuuu *o* ten rozdział powalił mnie na kolana *-* Między nimi musi się ułożyć przecież będą mieli dziecko ! Nie wiem coo mam myśleć o tej Kate. Mam nadzieję że wszystko się wyjaśni :) Rozdział jak zawsze zajebisty. ! Czekam na next <33 /Iza Bielecka

    OdpowiedzUsuń
  30. Rozdział boski! *.* Jak zawsze nie wiem jak odpowiedzieć na pytania. Czekam na następną część. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ogromna prosbe czy moglabys informowac mnie na poczcie kiedy bedzie nowyrozdzial i podawac link bloga ? Ten blog jest tak zawalisty ze to juz moje zycie !! Daj nexta ! :D i love you :*** / wercia wercia

    OdpowiedzUsuń
  32. Znaczy się moim zdaniem jeśli pojawi się dziecko to się może popsuć wszystko,ale może też wszystko połączyć. :)
    Ja bym je uśmierciła(jestem w pełni normalna) ...ale zrób jak uważasz <3
    Imaagin BOSKI *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zajebiste! omomomomomo , daj szybko następny! Ale tak mega szybko! <33

    OdpowiedzUsuń
  34. Chce next !!!!! błagammmm <3

    OdpowiedzUsuń
  35. PER-FECT!! Zgadzam sie z jedna z dziewczyn xd powieksz czcionke.

    OdpowiedzUsuń
  36. omg!! katrina to jej sis?! jprdl

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnie piszesz !! <3 Niektore rozdziały doprowadzały mnie do łez ;c Pisz dalej !!! <33333 Proszeee :!: Masz talent ! ;3 Ja też pisze opowiadania ALe na fb na mojej stronce :3 https://www.facebook.com/pages/Moje-opowiadania-3/828482883845257?notif_t=page_new_likes :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwaj Nexta. Ania xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Dawaj next'a!
    Siostra pff... tego nikt by się nie spodziewał <3
    Pozdro i życzę weny Oraz zapraszam do siebie
    http://niall-angel-historia-milosci.blogspot.com/ <--- Codziennie nowy rozdział xxx

    OdpowiedzUsuń
  40. Omomomo *.* Kolejny świetnyyy ♥ xoxo Livkaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Boski !! Tylko mam jedną uwagę ;/ Dlaczego takie krótkie ? Uwielbiam je czytać ;*** I Ciebie też uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam <333333333 Awww ;* Jestem dumna że mam takie siostry jak Ty ;**** xoxo Aleksis <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Aaaa MATKO BOSKA ! AAAAAAAAAA ;**** jprdl KOCHAM TEGO BLOGA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ♥ Jednak ruda szmata nie jest taka zła XDD :D
    SZYBKO NEEEXT ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. czekam na next http://fyytim.blogspot.com/ /Paro

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejkuuu !!! kocham twojego bloga!!! jest cudowny xxx <3 chce nexta!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Super super super super i mogla bym tak 1 000 000 napisac ! Lal ! A moze poruszyla bys jeszcze bardziej ten temat o dziecku ? Np.: ze niby gadaja o tym jak to bedzie ze wymyslaja imiona i wgl bedzie ciekawie ...pozderko / wercia wercia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S kiedy nastepny ? Ja chcem juuuuuuz !

      Usuń
  46. Boski !!! Daj szybko następny rozdział *-*

    OdpowiedzUsuń
  47. Zajebisty rozdział! :D Wiedziałam! Wiedziałam, że ją złapie! ^^ To było taaakie romantyczne! <3 I tak jak mówiłam - pogodzili się! :D Ale tą Katheriną to mnie rozwaliłaś xD Jak to one są siostrami? I ona o tym od początku wiedziała? Nie chciała wcześniej spotkać się z siostrą? I tak otwarcie z nią rywalizowała? Co spowodowało tę wielką zmianę? Naprawdę nie ogarniam, ona coś knuje... Także pozdrawiam, całuję i czekam na next ;*
    M. xx

    OdpowiedzUsuń