niedziela, 2 marca 2014

Rozdział 25 .

'' [..] ponieważ są one drzwiami do jej serca - miejsca gdzie mieszka miłość  ... '' 

- No chodź już bo się spóźnimy !
- Oj idę ! - odkrzyknęłam zabierając z sypialni torebkę . - Spokojnie , zdążymy .
- Jak zwykle . - prychnął pod nosem i zabrał z szafki kluczyki .
- Ups , ktoś tu wstał lewą nogą .
- Ktoś tu kogoś strasznie denerwuje . - przedrzeźniał mnie .
- Mówiłam Ci , ze pojadę sama .
- A ja mówiłem Ci , że Cię zawiozę . - rozmowa z nim nie miała sensu . Ustał przed drzwiami gestem ręki wskazując bym opuściła mieszkanie . Przeszłam obok niego przewracając oczami . Poniekąd rozumiałam jego zachowanie , dziś mieliśmy dowiedzieć się o płci dziecka , no ale do cholery to ja byłam w ciąży !
Zajęłam miejsce po stronie pasażera i zdecydowałam , że ignorowanie blondyna będzie najlepszym wyjściem.
- Emily nie denerwuj mnie . - przerwał ciszę po pięciominutowej jeździe .
- Aha , czyli to moja wina .
- Denerwuje się po prostu .
- Ciebie wszystko denerwuje .
- Nie przesadzajmy .
- Nie mam zamiaru się z Tobą kłócić . - urwałam szybko . - Jestem strasznie głodna . - marudziłam .
- Przecież jadłaś trzydzieści minut temu . - spojrzał na mnie przelotnie .
- W ciąży jestem ! Wolno mi . - skrzyżowałam ręce na piersi . Blondyn słodko się zaśmiał i znowu skupił wzrok na drodze .
- Pojedziemy do ginekologa, a później dostaniesz wszystko czego tylko będziesz chciała .
- Chcę jeść . TERAZ ! - zaprotestowałam . Blondyn znowu zareagował śmiechem , ale i tak nie zmienił kierunku trasy .
- Jak damy mu na imię ? - zapytał po chwili milczenia .
- Jej skarbie , jej .
- Co ty żeś się tak uparła ? Aż taka pewna jesteś ?
- Instynkt macierzyński skarbie . - posłałam mu buziaka . - W takim razie jak będzie nazywała się córeczka?
- Tatusia .
- Co ?
- Córeczka tatusia . - dokończył i zatrzymał samochód pod szpitalem . Spojrzałam na chłopaka z uśmiechem, a on szybko wyskoczył z samochodu by otworzyć mi drzwi . Splótł nasze palce razem i ruszyliśmy w stronę przychodni .  Nasz doktor aktualnie przyjmował klientkę, więc musieliśmy czekać .
- Pani Emily ... - spojrzała w kartkę - Smith . Wstałam , a Nialler złapał mnie za rękę . Posłałam mu ciepły uśmiech , a następnie powędrowaliśmy do gabinetu .
- Pani Emily . - spojrzał na mnie młody mężczyzna . - Proszę się położyć . - posłał mi uśmiech i zaczął uzupełniać coś w papierach . Zrobiłam co kazał , a Niall patrzył i cały czas się uśmiechał . Doktor zrobił USG i z tego co powiedział wszystko było dobrze .
- Więc co teraz ? - spojrzał to na mnie to na Nialla . - Chcecie wiedzieć płeć dziecka ?
Spojrzeliśmy na siebie w tym samym momencie i skinęliśmy głową na znak , że chcemy .
- Piękna i zdrowa dziewczynka . - uśmiechnął się a Niall zaczął się wydzierać .
- Wiedziałem ! Byłem tego pewien ! - Ehem , no jasne skarbie . Spojrzałam na niego i z rozbawieniem pokiwałam głową . Gdy wyszliśmy ze szpitala , tak jak obiecał pojechaliśmy coś zjeść . Niall ciągał mnie po sklepach dziecięcych , aż dotarł do salonu sukni ślubnych .
- Wejdźmy tu .
- Nie mam ochoty , poza tym podobno mąż nie może widzieć swojej przyszłej żony w sukni ślubnej prędzej niż w dzień ślubu .
- Zgoda . - uśmiechnął się i wziął mnie na ręce .
- Niall wariacie puszczaj ! Ja ważę tone ! - krzyczałam , ale nie reagował , oczywiście pomijając śmiech .
- Ważycie . - zauważył i odstawił mnie na ziemię . - Na co masz teraz ochotę ?
- Na długą , gorącą kąpiel z moim mężem . - ucałował czubek mojej głowy .
- Wszystko czego zapragniesz .
- Ale najpierw ... truskawki z czekoladą . - uśmiechnęłam się , a Niall założył kosmyk włosów za moje ucho.
- Tak bardzo Cię kocham .
- Czyli dostanę truskawki ? - zapytałam niczym mała pięciolatka .
- Wariatko moja . - wpił się namiętnie w moje usta i ruszyliśmy w poszukiwaniu soczystych truskawek .

***

- Nialler ? - wtuliłam się bardziej w jego nagi tors , gdy błądził palcami po moich plecach . Siedzieliśmy w wannie otuleni milionem bąbelków . 
- Tak , królewno ? 
- Kochasz mnie jeszcze ? - zapytałam a On momentalnie wbił we mnie swój wzrok . 
- Na zabój . - odpowiedział po chwili i ucałował czubek mojej głowy . 
- Nawet taką strasznie grubą i brzydką . 
- Skarbie co Ty mówisz ? - spojrzał na mnie , kompletnie zdezorientowany . 
- Czasami po prostu nie wierzę , jest tyle pięknych kobiet na świecie , a Ty będziesz siedział tutaj , z brzydką i do tego grubą lalą ? 
- Ty siebie wogóle słyszysz ? Jesteś najlepszym co mnie w życiu spotkało i przyrzekam Ci , że nigdy w żadnym zakątku świata nie widziałem tak pięknej kobiety jak Ty . 
- Mówisz poważnie ? 
- Oczywiście . - ucałował moją skroń , a ja ponownie wtuliłam się w jego ciało . Chłopak złapał za mój większy już brzuch i uśmiechnął się gdy poczuł kopnięcie .
 - Ostra , lubię takie . - parsknęłam śmiechem . - Po mamusi . - zaśmiał się . 
- Kochałbyś mnie bardziej , gdybym urodziła Ci synka ? 
- Skarbie będziemy mieli jeszcze tyle dzieci , że zdążę się nacieszyć .  To będzie moja córeczka i tylko moja.
- Nasz skarbie , nasza . - w odpowiedzi tylko mnie pocałował . - Wiesz , że nie będziemy mogli uprawiać seksu ? A podobno u kobiet ciężarnych okropnie rośnie podniecenie . - cały czas gładził mój brzuch . 
- Seks to nie wszystko , skarbie . Jeszcze się tym znudzisz . - wypalił a ja spojrzałam na niego z rozbawieniem . Pokręciłam głową i oparłam się o jego ciało . 
- A jak damy jej na imię ? 
- Rosalie . - odpowiedział bez namysłu . 
- Nie oryginalnie . 
- A Pattie ? 
- Trochę tak staro . - marudziłam . 
- A co powiesz na Księżniczkę Dianę ? 
- Jeju , idealnie . - pocałowałam go w policzek . 
- Moje dwie najpiękniejsze kobiety w życiu . 


'' Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach , które nosi , a jej figurze lub sposobie w jaki układa włosy . Piękno kobiety musi być widoczne w oczach , ponieważ są one drzwiami do jej serca - miejsca gdzie mieszka miłość . '' 

- Skarbie co powiesz na wakacje ? - zapytał blondyn , zajmując miejsce w łóżku obok mnie .
- Wakacje ? - powtórzyłam .
- Takie okropnie długie .
- Skąd pomysł ?
- Z miłości ?
- Pudło . A szczerze ?
- Nie byliśmy jeszcze na wakacjach , czas to zmienić .
- Nie lepiej poczekać aż będzie Diana ?
- To wtedy nie będzie we dwoje .
- Okej , to kiedy wyjeżdżamy ?
- Jutro skarbie.   - pocałował mnie w policzek i bez żadnych dalszych wyjaśnień po prostu się odwrócił i zasnął .



--------------------------
Jest nowy :) strasznie dialogowy , ale jest . Nie wiem czy się cieszycie czy nie , ale chyba raczej będę tego bloga powoli kończyć . + TERAZ 
wszelkie pytania kierujcie na tt , gg  bądź asku TU NIE ODP . 
kontakt ze mną w zakładce '' KONTAKTY '' :)

Sugestie ? :

Co się stanie na wakacjach ? :) 

40 komentarzy:

  1. Lepiej jak jest więcej dialogów :))
    Swietny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. oo nie, nie mozesz tego skonczyc, to byloby straszne!!! Rozdzial jest cudowny. Ughh kocham cie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Nic więcej nie można dodać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejuś!
    jak słodko! i to dziewczynka! HA! BĘDZIE PRZEWAGA LICZEBNA!
    Już nie mogę się doczekać tych wakacji i bobaska!!
    ilysm kochanie ♥
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, cudny rozdział! *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jaki boski *o*
    Nie wiem już co pisać.
    On jest poprostu idealny <3
    Nie możesz go skończyć.! NIE POZWALAM <3 /Iza Bielecka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam... Po prostu wiedziałam, że to będzię córeczka *o* Next ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing!!! *.* Jessss XD Wiedziełam, że dziewczynka ^^ Ej, jak skończysz bloga to co ja będem robić ? Nie możesz :'( Koooochaaam <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Na wakacjach mogłaby zdradzic Horana. A Niall nie będzie mógł jej przebaczyc.<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Co co to nie!!! Nie możesz skończyć tego bloga. Ona uzależnia bez niego to jak narkoman bez narkotyków. Nie możesz nie rób mi tego! A co do rozdziału jak zawsze cudny choć myślałam że będą bliźnięta choć i tak jest zajebisty. <33 I jeszcze nie możesz go kończyć bo osobiście cię znajdę i zabije rozumiesz, rozumiesz to? ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty rozdział ! :D Ale miał być chłopczyk ! ;3 No cóż, będę musiała się z tym pogodzić ^^ I wybrałaś idealne imię :D Diana *.* Czytasz mi w myślach ^^ Jestem ciekawa Nialla-rodzica xD Poradzi sobie jako tata ? No ja myślę ! :D I co wydarzy się na wakacjach ? Haha, ostatnie wspólne, romantyczne chwile przed pieluszkami, kaszkami, zabawkami... ^^ Ale ani mi się waż kończyć tego bloga ! ;3 Jest genialny, wciągnęłam się w niego jak w mało co, więc po prostu nie możesz tego zrobić ! xD No ale jeśli czujesz, że nic już tutaj nie wykombinujesz (bo nie ma sensu ciągnąć na siłę, jeśli nie masz pomysłów) to się z tym pogodzę, tylko czekam na kolejnego bloga ! :D Na koniec chciałabym Cię przeprosić za moje ostatnie komentarze, zdaję sobie sprawę, że były masakrycznie krótkie, ale ledwo co znajdywałam czas na przeczytanie ;c Także pozdrawiam i do nexta ! :D ;**
    M. xx

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny rozdział <3 ale prosze cię nie kończ tego bloga. Pierwszy raz w życiu natrafiłam na takiego zajebistego bloga!!!!!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie możesz go skończyć! Nie rób mi tego <3 To uzależnia <3 + cudny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego chcesz go zakończyć?? :'( Szkoda :(( Boję się tych wakacji...nwm dlaczego.Mam złe przeczucia :/ Bardzo złe ale lubie się mylić i mam nadzieje ze w tym przypadku też tak będzie :D
    Dziewczynka *o*
    Pozdrawiam ^^
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie możesz skończyć tego bloga! Nie pozwalam Ci xdd Bardzo się wciągnęłam, no nie rób mi tego proszę ;-; A co do wakacji to mam złe przeczucia, że wydarzy się coś złego :/ Ale mam nadzieję, że się mylę. Świetny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super.DALEJ...Alejak skończysz tego bloga to przyjde w nocy i cie zabije!! Next...

    OdpowiedzUsuń
  17. Co? Nie! Jaki koniec no? :<<< To jest zbyt dobre żeby się skończyło no :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie koncz pisz w nieskonczonosc zawalisty !! Kurde no ale podniecha kiedy nexciak ? A na wakacjach w niespowdziewanym momencie sie zacznie i urodzi sie malutka diana tak ? Haha nie no super blog czekam na nexta ... z niecierpliwoscia . :D wercia horan

    OdpowiedzUsuń
  19. nie kończ go bardzo cię proszęęęęęę
    czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie, nie pozwalam ci! Rozumiesz? Przyjdę w nocy i cię zabiję xD Nie możesz go skończyć*bije ręką w poduszkę*. Kocham cię i twój blog. A co do rozdziału zajebiaszczy<3 Czekam na nexta. WENY :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest cudnie ;3
    Next'aa !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Skarbie ty sb nie żartuj.. Tu ma byś 1273728362812 rozdziałów :D ps. KOCHAM CIĘ I TWOJEGO BLOGA ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli zakończysz bloga to się zabiję i ciebie też zabiję :') *Żart* Cudowny *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. hej nominowałam cię do Liebster Award, więcej informacji tutaj :)
    http://rebellion-one-direction.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  25. A kiedy bedzie next ? Prosze choc raz tu odpisz tylko jeden jedyny ran prosze powiec ja chem juuuz !! Kocham cie ! Weny :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny rozdzial ! Dianaa :333 Mam przeczucie ze na tych wakacjach stanie sie cos zlego ;d Czekam na nexta c:

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieee co to czego to nieeee nie skonczysz go i juz kropka tyle na en temat xDD ale nie ten blog uzaleznia nie rob mi tg prosze .. :'( kiedy neeext ?? *o* kocham ciee ;) pozderkaaa

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog ubóstwem a cb koooooooooooocham ! ♡

    OdpowiedzUsuń
  29. No kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy nastepny ? Juz tyyyle czekamy :/ kocham cie :* do nastepnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. zajebisty jak zawsze :) a na wakacjach urodzi się Diana i Naill nie bedzie wiedział co robić wiem dziwne mam przeczucia :D

    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajebiście piszesz dziewczyno <3 nie waz mi sie kończyć tego bloga <3 Czekam na nexta i zapraszam mną mojego bloga http://1dczyjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie kaz nam juz czekac dodaj go juz !! Prosze ja juz nawet na lekcjach w szkole nie mg sie skupic bo nie dodajesz next ! Dodaj prosze :'(

    OdpowiedzUsuń
  34. Next.....
    Niech Emily zdradzi NIalla najlepiej z Harrym.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejuu ;* Kocham tego bloga ! Dodawaj następny, nie mogę się doczekać ! ;))) + Zapraszam do mnie, dopiero założyła bloga :) http://lostlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy nastepny ? :'( bo sie porycze za dlugo czekamy :'''o

    OdpowiedzUsuń
  38. Napisz tego nastepnego jak go nie bedzie to zaniedbam nauke !! Prosze :'( chociarz powiec ile ma byc konentarzy pod tym ... prosze :(

    OdpowiedzUsuń
  39. jest super ! szkoda że to już prawie koniec

    OdpowiedzUsuń