niedziela, 9 marca 2014

Rozdział 26 .

'' Każdy kij ma dwa końce.  ... ''

- Ślicznie wyglądasz . - oparł się o framugę drzwi , lustrując mnie od góry do dołu . Miałam na sobie bikini które Niall kupił mi na imprezę u Harrego .
- Nie prawda , jestem gruba .
- Jesteś w ciąży . - zachichotał .
- Z czego się śmiejesz ? - spojrzał na mnie i podchodząc bliżej , zamknął mnie w swoim uścisku . - Odpowiesz mi ? - spojrzałam na niego , a on jedynie przygryzł dolną wargę .
- Bo jesteś moja .
- I co w związku z tym ?
- Nikt nie będzie startował do kobiety w ciąży .
- Czyli jednak uważasz, że jestem gruba ?! - wyślizgnęłam się z jego uścisku .
- Nie , jesteś po prostu idealna .
- Nie musisz kłamać .
- Przecież wiesz , że nie kłamię .
- Kłamiesz .
- Nie kłamię .
- Kłamiesz .
- Emily nie kłamię ! Uspokój się do cholery ! - uniósł głos . Spojrzałam na niego a on po chwili zaczął zmniejszać odległość między nami .
- Niall wariujesz . - rzuciłam szybko .
- Zgadzam się , ale tylko na Twoim punkcie .
Chłopak splótł nasze palce i umilając naszą drogę na plażę jakimś przesadnie miłym dialogiem , dotarliśmy na miejsce . Z apartamentu mieliśmy chyba najpiękniejszy widok na świecie . Zawsze marzyłam , żeby przyjechać na Hawaje . Wszystko tu , było takie magiczne i fascynujące . Kilkakrotnie widziałam to miejsce na mapie , więc zorientowana byłam , że ta wyspa est oblewana z każdej strony przez wodę . Pewnie jak każda wyspa - skarciłam się w myślach .
- Chcesz coś do picia ? - przerwał moje rozmyślania blondyn , delikatnie potrząsając moją ręką .
- Tak poproszę . - posłałam mu uśmiech i zaczęliśmy kierować się w stronę baru . Zmierzyłam chłopaka , złowrogim spojrzeniem gdy długowłosa blondynka za barem zaczęła zalotnie z nim flirtować . Usiadłam na jednym z wyższych krzeseł i przysłuchiwałam się ich rozmowie .
- A więc wakacje . - zaczęła , posyłając mu uśmiech , przy czym miksowała koktajle .
- Tak . - odpowiedział posyłając mi słodki uśmiech . - Proszę . - podał mi napój , a ja od razu zaczęłam go pić , wszystko drobiazgowo lustrując . Stanęła na przeciw niego i kontynuowała rozmowę , gdy brunetka około dwudziestu dwóch lat im przerwała .
- Cleo ! - krzyknęła - Tu się pracuje a nie flirtuje . - no dzięki kobieto . Blondynka odgarnęła włosy do tyłu i wywracając oczami , poszła obsługiwać klientów . - Niall ? - zwróciła się do niego obca kobieta , która jeszcze chwilę temu przerwała m rozmowę . Chłopak spojrzał na nią zdezorientowany .
- Słucham ?
- To ja , Kelly . - uśmiechnęła się .
- O mój Boże ! Kelly ! Jak Ty się zmieniłaś - chłopak podbiegł do niej i mocno ją przytulił , o mało co nie zakrztusiłam się napojem . Co tu się kurwa dzieje ? Czy w każdym zakątku świata musi być jakaś była tego debila ? A swoją drogą ile on ich miał ? No  dobra , pewności , że oni kiedyś byli razem nie mam , no ale przecież to widać . Rozmawiali do czasu gdy przerwałam im tę sielankę .
- Jestem Emily . - wtrąciłam podając jej rękę . Odpowiedziała uśmiechem , i wróciła do ponownej konwersacji z blondynem . Odwróciłam się na pięcie i ruszyłam w stronę hotelu.
- Em ! - Niall złapał mnie za nadgarstek i przyciągnął do siebie . - Co jest ?
- Nic nie jest . - wyrwałam rękę i ponownie ruszyłam w stronę pokoi .
- Przecież widzę, jesteś zazdrosna ?
- A dziwisz mi się ? - spojrzałam na niego . - Jesteśmy na Hawajach kretynie ! Co Twoja była robi na Hawajach ?! Masz je wszędzie ? - chłopak uśmiechnął się i przygryzł uwodzicielsko wargę .
- Nie masz powodów do zazdrości.
- Ile ich miałeś ?
- Przepraszam ?
- No ile miałeś dziewczyn ?!
- Trzy .  - odpowiedział bez namysłu . - Kelly , Klara , Kendall . - spojrzałam na niego idiotycznie .
- Masz coś do '' K '' ? - zrobiłam w powietrzu cudzysłów .
- Tak wyszło . - uśmiechnął się i biorąc mnie na ręce zaniósł do pokoju hotelowego .

Tydzień później ... 

- No Diana spokojnie . - złapałam się za brzucho , gdy poczułam straszny ból . - Nie kop mamusi - syknęłam z bólu i doczłapałam się do fotela bezwładnie na niego opadając. Wzięłam kilka głębokich wdechów i zacisnęłam zęby. Bolało jak cholera . Wzięłam telefon i wykręciłam numer do Nialla .
- Tak skarbie ? Wszystko okej ? - po drugiej stronie słuchawki odezwał się blondyn .
- Niall to już . - syknęłam czując kolejne kopnięcie .
- Co już ? - zdenerwował się .
- Rodzę Horan ! - krzyknęłam i szybko się rozłączyłam . Z moich oczu zaczęły płynąć łzy . Wykręciłam numer na pogotowie , podając adres i prosząc o jak najszybszy przyjazd . Po kilkunastu minutach , pogotowie było na miejscu . Lekarze pomogli mi wejść do samochodu kładąc na przygotowane wcześniej miejsce . Ból nie ustawał . Gdy tylko dojechaliśmy do szpitala , zaczęło się . Lekarze zdecydowali , że płód jest nieprawidłowo ułożony więc będzie trzeba wykonać cesarskie cięcie . Dostałam tabletki nasenne i odpłynęłam .

***

- Emily Smith ! -wpadłem na salę szpitalną podbiegając do recepcjonistki . 
- Słucham ?
- Moja żona rodzi ! - krzyknąłem wymachując rękami . 
- Spokojnie . Jak pańska żona ma na imię ? 
- No mówię , że Emily . 
- Ach, Emily Smith . 
- Ta sama . -potwierdziłem . 
- Pańska żona , ma cesarkę .
- Co proszę ?
- To była konieczność . - wstała od biurka i zniknęła . Nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić . Spędziłem tam chyba z dwie godziny . Po krótkim czasie na salę wpadł zdenerwowany Tomlinson z Harrym . 
- Stary co z nią ? 
- Nic nie wiem . - odpowiedziałem i schowałem głowę w dłonie . Czytałem o tym , cesarka jest cholernie niebezpieczna . Bałem się tak potwornie się bałem , że coś się jej stanie  . Jeżeli przez ciąże Emily umrze , znienawidzę to dziecko . 
- Pan Horan ? - z sali wyszedł zdenerwowany doktor . 
- To ja ! - wstałem szybko podchodząc do mężczyzny . 
- Piękna i zdrowa córeczka . - uśmiechnął się . - Zapraszam do gabinetu . - Każdy kij ma dwa końce. - spoważniał i otworzył drzwi bym mógł swobodnie wejść do pokoju . 

--------------------------------
Wiem , wiem ♥ czekaliście strasznie długo i przepraszam , ale chora byłam :* 
+ Jestem w trakcie  pisania Epilogu :( 
Mam nadzieję , że Was nie zawiodłam tym rozdziałem . 
Jedyne co mogę powiedzieć , to to , że pojawią się jeszcze jakieś 4 rozdziały :)

+ ZAŁOŻYŁAM NOWEGO BLOGA :* 

ZAPRASZAM :* 

50 KOMM - NEXT :* ♥ 

60 komentarzy:

  1. rozdzial jak kazdy czyli swietny! mam nadzieje ze wszystko jest okej z Em i beda szczesliwa rodzinka :) szkoda ze to juz koniec ale kazdy przeciez sie konczy :D dziekuje ze to piszesz, kocham cie! -_worships_

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że to już koniec ;( A takie pytanie.. jest mozliwość, aby był 2 sezon?

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że to już koniec :(((
    Świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że już koniec. Ale rozdział jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. NOWY ROZDZIAŁ >>>>>>>>
    AKNALSKNKSBFKS ♥
    HAWAJE!! Poród.. jezus maria! jak ja na to czekałam, aż za szybko przeczytałam! Jestem ciekawa co lekarz powie Niall'owi.. :c
    Czekam na następny kochanie xx
    ilysm ♥
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  6. *u* Next------->

    OdpowiedzUsuń
  7. O Jejkuu *.* Mam nadzieję że nic się nie stanie z Emm ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona musi przeżyć !! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.
    gjugfudyhfgauguauygdusye tylko tyle mogę powiedzieć.
    2.
    JAK TO DO CH... CHATKI HAGRIDA MOGŁAŚ ZAKOŃCZYĆ W TAKIM MOMENCIE?!?! J A K?!
    3.
    Masz mi tu w zamian za wynagrodzenie dodać kolejny, migiem. NOW!!!
    4.
    Boże, jaram się *.*
    5.
    Co to, kurwa znaczy "Każdy kij ma dwa końce"? Co jest, boże, moje emocje?!
    Czekam na następny, nie zawiedź mnie, skarbie.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny rozdział <3
    Mam nadzieję, że nic nie będzie Em :(
    Szkoda, że już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaaaaa ♥ Ja mam tylko nadzieję, że Em się nic nie stanie :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże wiedziałam, wiedziałam, że kiedyś ten dark się skończy, ale nie wiedziałam, że tak będę to przeżywać :'((( No nic...muszę sobie znaleźć chłopaka xD A co do rozdziału...GSUGXVSHJXHASBXH COŚ CUDOOWNEEGO ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby Em przeżyła. :|
    NEXT!

    OdpowiedzUsuń
  14. DRUGI SEZON TO BYŁOBY MOJE MARZENIE XD. Po prostu zajebisty, tyle. Masz wielki talent. Fajnie,że założyłaś nowy blog, choć ten , jest najlepszy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Drugi sezon <3 Ahhh <3 Uwież,że to też jest moje marzenie ;D
      AgAtA

      Usuń
  15. Jezu!!! Jaki piękny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda że tak szybko się kończy.
    świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  17. :O!! Czy ona nie żyje!?!?!?NIE!!!Nie chce czytac tego epilogu!Chce aby ona żyła!!Jak ona umrze to co będzie dalej??Horan tak jak mówił znienawidzi to dziecko??Ono nie jest niczemu winne :/ Nie jestem pewna czy chce czytać epilog :( Szkoda,że już kończysz :(
    Pozdrawiam i czekam na...epilog :((
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaaa ja wiariuje ! No zawalisty ! Musisz go skonczyc ? Zabieram sie do czytania twojego innego bloga :* kocham cie !! / werciz horan

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam ♥ Bardzo ciekawy rozdział :)
    Zapraszam na mojego bloga z recenzjami o opowiadaniach o 1D, mozesz się zgłosić ;)
    http://recenzje-opowiadan-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomba rozdział i nie mogę się doczekać nexta

    OdpowiedzUsuń
  21. No pisz juz nastepnego i jutro go tu widze jasne ? xD a teraz serio dodaj jak najszybciej bo moja psychika nie wytrzyma !!:**** kocham cie czkm na nn z niecierpliwoscia ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  22. o nieeeee! nie kończ :C Ale rozdział jak zawsze świetny ;* czekam na kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny *3*
    Proszę cię nie uśmiercaj Emily ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super *O* (W sumie jak zawsze XD ) ...jak piszesz Epilog czyli, że ona umrze... :''''''''''''(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nextt proszę cudooo :( <3333 !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam nadzieje że Emily nieumarła....... A tak pozatym nie kończbloga. Prosze..... on jest najlepszy jaki kiedykolwiek czytałam....

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje :) Nominuję cię do Liebster Award! Więcej informacji tutaj : http://foreveralongonedirection.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-liebster-award-d.html <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu boski *.*... Nie kończ bloga :C !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. NIE!!NIE!!!NIE!!!!!!!!!!!Ona nie ma umierać!!Ma żyć!!Rozdział boski a na końcówce się popłakałam :c

    OdpowiedzUsuń
  30. #addicted#next#

    OdpowiedzUsuń
  31. Kazdy kij ma dwa konce czyle ze ma dziecko a nie ma zony ? Nieeeee ona musi zyc ! Nie chcem by niall znienawidzil dianke :* to by bylo okropne dodawaj nexta ! Powiedz ze juz sie pisze prosze ! ;))) kocham :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Co?! Kazdy kij ma 2 kince xhyba nie mialas tego na mysli nie prosse nie,NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudo, cudo, cudo ! Nie chce zeby sie cos stalo Em xs Czekam na nexta :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosze komentujcie bo chce wiedziec co w nastempnym prosze szybko pisz nn tak strasznie mi sie podoba ten blog :) nie no czaaaad !! Dawaj nn ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie anonimku ;) bo nwm jak cie nazwac . Ale jestem za zeby komentowac :D plosie komentujcie :)

      Usuń
  35. Cudowny :)... Em nie może umrzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Omomomom *.* Next i to juuuuż !

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny jest !!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. BŁAGAM,
    NIE
    NIE
    NIE
    NIE
    NIE
    NIE
    NIECH ONA NIE UMIERA! PROSZĘ! ;_;
    + ŚWIETNY XD

    OdpowiedzUsuń
  39. Ej, mam nadzieje ze jej nic nie jest :c

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie moge sie doczekać nexta ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny :)
    Usuniesz bloga jak skonczysz czy nie ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile masz lat i gdzie mieszkasz? (Jesli można wiedzieć ) ? :*

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja ; o / K.
    Zgralismy sie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy nexciaczek ? :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Napisz nexta bo sie porycze !

    OdpowiedzUsuń
  46. Ejj no mialo buc 50 kom i next to gdzie on ?

    OdpowiedzUsuń
  47. 54 komentarze razem z moim ^^
    to był świetny rozdział wow aż do teraz o nim myślę :)
    Gabi :*

    OdpowiedzUsuń
  48. No pisz tego nastepnego dodaj dzis prosze ! Nie trzymaj nas w niepewnosci no prosze :* ja juz nie moge o nim zapomniec prosze prosze i jeszcze raz prosze juz jest 55 km z moim no plisss dodaj dzis dodaj dzis !

    OdpowiedzUsuń
  49. Dodaj dzis jest nawet wiecej komentarzy niz chcialas jak nie dodasz dzisiaj to nie wiem co ci zrobie -.- grozba karalna ;) ale serio dodaj dzis

    OdpowiedzUsuń
  50. No, juz za dlugo czekamy :/ dluzej niz kiedykolwiek az 5 dni ! Dodaj proszszszsz !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem zła i chyba przestane czytac i polecac bo nie chce mi sie czekac a ci ktorym polecilam tez czekaja i codziennie ja dostake pytania typu : "co za chlerny blog polecilas ! Na zadnym tak dlugo na nexta nie trzeba
    czekac !" Wiec jak nie dodasz 14 marca to informuje iz przestane czytac i tym co polecilam tez polece zaprzestanie wiec czekam do 14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto pisze takiego Bloga to dodaje w innym czasie. Morze jeszcze nie skończyła pisać , a pozatym ma też swoje własne życie prywatne. Ale też czytam takiego Bloga gdzie dziewczyna w niedziele powiedziała że doda rozdział jutro (poniedziałek) a już jest piątek i jeszcze niema , a na tym blogu dziewczyna nie mówi kiedy doda więc może dodać kiedy chce , więc nie bądź na nią zła. I nie stawiaj jej warunków kiedy ma dodać rozdział!

      Usuń
  52. Boże, zajebisty rozdział ! :D
    A ja jak zawsze komentuję z opóźnieniem, yhh...
    No po prostu idealny ! ^^ Emily rodzi ! Jak to źle ułożone ?
    Proszę, proszę, żeby nic jej się nie stało !
    Każdy kij ma dwa końce ? Nie mówi to nic dobrego...
    Jezu, przepraszam za tak beznadziejny komentarz.
    Ostatnio bez przerwy takie dodaję...
    Ale to dlatego, że nie mam czasu, na sformułowanie czegoś lepszego.
    Mam nałożone przez rodziców limity - oto powód -,-

    I kuźwa, anonimki, ogarnijcie się !
    Niektóre blogerki dodają posty co miesiąc !
    A tu dziewczyna zwlekała niecały tydzień i katastrofa !
    Ogarnąć dupy, bo wychodzicie na niedorobionych idiotów.

    M. xx

    OdpowiedzUsuń