piątek, 14 marca 2014

EPILOG.



* - wspomnienie.

''Będę cię kochać do końca życia. A jeżeli jest coś po­tem, będę cię kochać także po śmier­ci. Czy mnie rozumiesz? ''

Pięć lat, całe pięć lat bólu. To nie prawda, nie wierzcie w żadne słowa '' czas leczy rany '' . BZDURA. Niektóre obrażenia są tak głębokie i bolesne, że nie da się ich wymazać i zapomnieć.
Śmierć bliskiej osoby, najgorsza rzecz na świecie. Jest ciąża, jesteś najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, ale co kiedy ciąża jest zagrożona ?

*
Czułem jak nogi uginają się pode mną. To niemożliwe ! To nie może być prawda,ale zabierają ją! Odjeżdża owinięta srebrnym papierem, jak śmieć ! Przecież to sens mojego życia ! Zostawcie ją. Zatrzymują się, podbiegam i upadam na kolana. Bezsilność. Po chwili podciągam się, by móc poczuć po raz ostatni smak jej ust. Zimnych bladych ust. Łudzę się, że niczym księżniczka z bajki obudzi się. Moje łzy spływają na jej twarz. Krzyczę, ale nikogo to nie obchodzi. Zayn i Louis ciągną mnie z daleka od łóżka, nie zabierajcie jej ! NIE ZABIERAJCIE MI ŻYCIA ! 
- Niall - chłopak przytula mnie do siebie.
- Nienawidzę tego dziecka. - syczę przez zęby i ponownie upadam na kolana. Cały świat znika.

*

Ilekroć w życiu czułeś szczęście ? Założę się,że mnóstwo razy. Co jeżeli Twoim osobistym szczęściem jest druga osoba ? Czujesz,że jesteś w niebie, ale przecież wszystko kiedyś się kończy .

Bóg odbierając mi Ciebie, odebrał mi świat. 
Zabierając Twoje usta, drobne ręce
i idealne włosy
Zabrał Anioła.
Ale przecież miejsce Anioła jest w niebie,prawda ? 


Śmierć jest mi­nimum. Mi­nimum wszys­tkiego. Pod­czas tych godzin, gdy jes­teś tak blis­ko dru­giej oso­by, z dwoj­ga niemal sta­jecie się jed­nym... Mi­nimum... Miłość jest śmier­cią: śmier­cią odrębności, śmier­cią dys­tansu, śmier­cią cza­su. W trzy­maniu się z dziew­czyną za ręce naj­piękniej­sze jest to, że po chwi­li za­pomi­nasz, która ręka jest Two­ja. Za­pomi­nasz, że są dwie, nie jedna.

*
- Horan ogarnij się ! To Twoje dziecko.
- To potwór ...
- Debilu ! - krzyknął zdenerwowany i uderzył mnie w twarz. - Spłodziłeś je, dałeś mu życie. Dałeś mu szansę !
- Daliśmy mu ją razem ... 
- Jesteś cholernym egoistą !
- Tak ? Więc najwyraźniej ten bachor ma coś po mnie ! - splunąłem i znowu się rozryczałem. Musiałem odejść, nie chciałem tego dziecka , nie chciałem NIKOGO ! I nikogo nie miałem . Zostałem sam,ale kogo to obchodziło ? Przecież to i tak ja byłem najgorszy. Wyszedłem ze szpitala siadając na pobliskiej ławce. Co dalej ? Jak mam dalej żyć kiedy Twoje serce przestało dla mnie bić ? Czuje się podle ! To nie do opisania ! Czemu ja nie mogłem umrzeć ? 

*

Bezsilność i słabość. Wszystko co tak długo budowaliśmy, nad czym tak cholernie ciężko pracowaliśmy rozpadło się przez mały podmuch wiatru. Miało być pięknie, miało być idealnie... Więc czemu wszystko jest takie popieprzone ? Kto będzie utulał Cię do snu ? Komu będę śpiewał piosenkę na dobranoc ? Na kim będzie zależało mi równie bardzo jak na Tobie ? Jesteś w niebie, bo tam jest Twoje miejsce, ale błagam przywróć mi rozsądek .

*
- Jesteś frajerem Horan. - Tomlinson wparował do domu nie szczędząc hałasu.
- I tak się czuje... - upiłem łyk kolejnego piwa i uderzyłem głową o stół. Byłem cholernie pijany, nie kontaktowałem. 
- Przemyśl wszystko .
- Stój ! Śniła mi się ... myślałem.
- I co wymyśliłeś ? - stanął na przeciw mnie, z założonymi rękoma .
- Zabierz mnie do dziecka. 

*

Wielokrotnie stawałeś w sytuacji bez wyjścia ? Takich sytuacji nie ma, zawsze jest jakieś wyjście. Trzeba tylko umieć je znaleźć i sprawić by stały się logiczne. No właśnie. Logika ? Co właściwie oznacza to słowo? Definicję jego nie każdy zna, ale każdy kojarzy . 

'' To nauka o regułach poprawnego rozumowania, wnioskowania i uzasadniania twierdzeń. ''

Błagam ... Poprawne rozumowanie ? To dla Ciebie coś bardzo, bardzo trudnego ? Rozumiem, ale musisz sobie jakoś radzić. 

*
Nic nie powiedziałem. Wszedłem do jej pokoju i popatrzyłem na małe łóżeczko w rogu . Podszedłem i rozpłakałem się jak dziecko. Ono było moje ... nie było niczemu winne. Cholera, czemu to takie trudne ? 
- Nie ma jeszcze imienia. - Tomlinson położył rękę na moim ramieniu po czym wyszedł z pokoju .
- Miało je już bardzo dawno. - przełknąłem ślinę zamknąłem oczy i pomyślałem o śmiejącej się Emily, o moim szczęściu . Pochyliłem się nad łóżeczkiem i wziąłem ją na ręce. Otworzyła mocno oczka i mierzyła mnie swoim spojrzeniem. Jej oczy były identyczne jak mojego skarba. Jej ciemne włosy, została mi cząstka jej. 
- Poradzimy sobie ? - zapytałem, a łzy ciekły mi po policzkach . - Potrafisz mnie pokochać po tym wszystkim co Ci zrobiłem ? - dziewczynka delikatnie się uśmiechnęła i zaczęła się przeciągać, po chwili zamknęła oczy i zasnęła... Dopiero teraz poczuła,że jest w dobrych rękach.

*

'' Miłość jest zaw­sze no­wa. I bez względu na to, czy w życiu kocha­my raz, dwa, czy dziesięć ra­zy zaw­sze sta­jemy w ob­liczu niez­na­nego. Miłość może nas pogrążyć w og­niu piekieł, al­bo zab­rać do bram ra­ju - ale zaw­sze gdzieś nas pro­wadzi. I czas się z tym po­godzić, al­bo­wiem jest ona treścią nasze­go is­tnienia. Miłości trze­ba szu­kać wszędzie, na­wet za cenę długich godzin, dni, ty­god­ni smut­ku i roz­cza­rowań. Bo­wiem kiedy wy­ruszy­my na poszu­kiwa­nie miłości - ona zaw­sze wyj­dzie nam na prze­ciw. I nas wy­bawi. ''


- Diana ! Chodź skarbie ! - dziewczynka podbiegła i wskoczyła mi na ręce.
- Cześć mamusiu. - uśmiechnęła się promiennie i zaczęła wyrywać mi się z ramion. Odstawiłem ją na ziemię a Ona podreptała w stronę zdjęcia Emily i pocałowała ją w sam czubek głowy. Do moich oczu momentalnie napłynęły łzy. Uśmiechnąłem się do niej i schyliłem nad grobem ukochanej. Położyłem na nim białą różę, symbolizującą niewinność, bo taka właśnie była Emily. Chciała dla wszystkich dobrze,ale zawsze zapominała o sobie.
- Tatusiu, co się stało z mamusią ? - zapytała pięciolatka i usiadła na progu grobu. 
'' Najdroższy mój skarb w tym grobie się mieści ... Bóg zabrał Nam Ciebie , nie zabrał boleści. '' 
- Kiedyś Ci wytłumaczę skarbie. Ale teraz jesteś jeszcze za mała.
- Nie-e !- roześmiała się- Jestem już duża ! - strzeliła focha, identycznie jak Emily . Włosy miała ciemne i długie, oczy miała czarne  ... dwie perełki. 
- Wytłumaczę Ci skarbie ... Kiedyś na pewno.
- Ale obiecujesz ? - spojrzała na mnie bardzo poważnie.
- Obiecuję. - złapała mnie za rękę i ruszyliśmy w stronę domu, pustego domu pełnego wpomnień ... pełnego Ciebie. 



--------------------------------

Noi KONIEC ! Dziękuje wszystkim za przemiłe komentarze i to,że czasami dawaliście mi kopa! I przepraszam, że wielokrotnie Was zawiodłam, nie wiem czy Was to obchodzi czy nie, ale miały być jeszcze cztery rozdział i dopiero koniec, ale kiedy przeczytałam ten komentarz 


Każdy ma swoje życie, i chodzę do szkoły. Nauki jest strasznie dużo, ale kogo to obchodzi no nie ? Więc kończę tego bloga z bólem serca :( Cały czas myślę, o drugim sezonie. Jeżeli zdecydujecie czy chcecie, czy nie Napiszcie czy to dobry pomysł :) Czekam na waszą opinię ♥ 

I PROSZĘ , ŻEBY KAŻDY KTO CZYTAŁ TEGO BLOGA DODAŁ KOMENTARZ. 
BYLE JAKI :) CHCĘ TYLKO ZOBACZYĆ ILE OSÓB GO CZYTAŁO ♥ 

Bardzo Was kocham ♥ i zapraszam na inny blog --- > http://she-looks-so-perfect.blogspot.com/

Oddawajcie głosy w ankiecie ♥ Czekam :*:*:*:* 



82 komentarze:

  1. Pierwsza! Boże! Uwielbiam tego bloga! Dziewczyno genialnie piszesz, szkoda, że to koniec.
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dopiero znalazłam ale zdążyłam przeczytać wszystko...szkoda że to koniec :(
    Pozdrawiam :* /Kk

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze, to takie odbdjdksms kocham to *-* swietne zakonczenie, haha ta osoba ktora to napisala jest jakas nienornalna, przeciez kazdy ma zycie, szkole, prace i nie kazdy ma wystarczajace czasu aby pisac codziennie nastepne rozdzialy nie? Ja podziwiam ciebie ze i tak sie z tym wszystkim wyrobilas i tak czesto dawalas rozdzialy, aby nas nie zawiesc :)) nie przejmuj sie takimi komentarzami, dziekuje za czas spedzony z tym blogiem, kocham cie <3 worships.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże. Nie wiem czemu ale ten blog jest super. Ale ten epilog był bardzo s m u t n y. Chiciałam bym aby była druga część ale to twoja decyzja. Kocham cię normalnie dziewczyna a tym komentarzem wogule sie nie przejmuj. Masz dużo czytelników którzy kochają twojego bloga. Pozdrawiam i licze na 2 część. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tylko tyle, że poryczałam się jak małe dziecko. Nadal rycze. To było cudowne i dziękuję Ci, że pisałaś tego bloga ♥ A to czy będzie druga część zadecydujesz o tym TY :). Znając życie jeszcze miesiąc będę przeżywać te opowiadanie ale ważne, że było. ;) Jeszcze raz dziękuję kochana :) Jesteś niesamowita xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. jezuuu... poryczałam się... <33 to takie piękne... brak mi słów... cudo... <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Popłakałam się, Jezu to było takie smutne. Kocham to, szkoda, że już koniec :( I to ty musisz zdecydować czy chcesz II część, bo nie ma po co pisać na siłę. To ma być przyjemność :) Dziękuję za ten świetny blog, pozdrowionka kochana. Jesteś taka jfdsgbfryh xx

    OdpowiedzUsuń
  8. JEZU...SZKODA,ŻE TO JUŻ KONIEC ;CC TO BYŁO CUDOWNE I CHCIAŁABYM ŻEBYŚ ZACZĘŁA PISAĆ DRUGI SEZON, ALE TO JUŻ OD CIEBIE ZALEŻY ^^
    KOCHAM <3 / @coloorful_life

    OdpowiedzUsuń
  9. Popłakałam się :')

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny <3 świetnie by było gdybyś zrobiła drugi sezon :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebisty rozdział ! :D Ale nie mogę uwierzyć, że to już koniec ;c I to taki smutny ;c Myślałam, że w Epilogu dasz szczęśliwe zakończenie, które jako tako osłodzi nam zakończenie tego opowiadania. Mimo wszystko bardzo mi się podobał :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu, wielki, wielki szacun :D Przypomniał mi się teledysk do Lullaby Nickelblacka ^^ Zamiast Twojej propozycji piosenki puściłam sobie w tle właśnie to - i wpasowało się idealnie <3 Popłakałam się :') "So just close your eyes. Well honey here comes a lullaby. Your very own lullaby" <3 Boże, płaczę :') Ten blog był jednym z najlepszych, jakie czytałam - jak każdy z Twoich blogów :3 Nie wiem co ty takiego w sobie masz, ale kocham Cię za to :D I oczywiście, że chcę kontynuację ! Anonimki niech się pierdolą, jesteś jedyną blogerką którą znam, co dodaje posty w tak krótkich odstępach czasu i do tego są one idealne ^.^ Kolejne opowiadanie również będę czytać ;3 Daj mi tylko czas do jutra, bo za chwilę skończy mi się czas na komputerze, który mam na dzisiaj przydzielony xD Mam nadzieję, że zapamiętasz mnie jako wierną czytelniczkę i komentatorkę :D
    Marta Jędrzejczyk xx <--- specjalnie dla Ciebie pełne imię i nazwisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham twojego bloga , i nie przestawiaj pisać , napisz 2 sezon :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego to musi być tak cudowne? Płaczę. To takie smutne.. świetne zakończenie i oczywiście jestem za napisaniem 2 sezonu :* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ty chcesz żebym ja ryczała?! przecież to jest boskie! ale czemu Emily umarła?! DLACZEGO?!
    Mieli żyć długo i szczęśliwie a tak, Niall tęskni a Diana? Nie ma mamy...
    Kocham to ff i na pewno jeszcze kiedyś to przeczytam! NA 1000%!

    ilysm
    @Harry_Love_You_

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Ci, naprawdę Ci dziękuję, że pisałaś coś tak ZAJEBISTEGO ! Byłabym bardzo chętna na drugi sezon :* Pozdrawiam skarbie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Opowiadanie naprawdę było wspaniałe, błagam nie przestawaj pisać. Drugi sezon? Bardzo chętnie! xox

    OdpowiedzUsuń
  17. Booosszz *,* Się poruczałam :/ ! Nie rób drugiego sezonu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja płacze.......

    OdpowiedzUsuń
  19. BECZE!!RYCZE!!! BECZE!! I MYŚLE .!!!!! CZEMU TAKIE JEST ŻYCIE. TY JAKO CHYBA JEDYNA BLOGERKA NAPISAŁAŚ COŚ CO NIE JEST TYLKO BAJKĄ ALE TEŻ GORZKĄ PRAWDĄ. WIĘC WIELKI SZACUN DLA CIEBIE I DZIĘKUJE ŻE PISAŁAŚ DLA NAS TEGO BLOGA I MÓWIE CI ŻE NAPRAWDE TO JEST PIĘKNE CO NAPISAŁAŚ. DZIĘKUJE CI !!!!!!!!!


    A I TA OSOBA KTÓRA NAPISAŁA TEN KOMENTAŻ TO POWINNA SIĘ WSTYDZIĆ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszy Epilog jaki czytałam :) Szkoda że skończyłaś tak wcześnie , czytam blogi na których czeka się aż MIESIĄC na nowy rozdział . A dla cb mogłabym czekać nawet rok . Moim zdaniem drugi sezon byłby świetnym pomysłem . Obiecuję że będę czytać . Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie szkoda, że skończyłaś już pisać to opowiadanie, kochałam je <33 jesteś świetna <33

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko, jeszcze nigdy nie ryczałam czytając bloga. Ale twoje ff to nie tylko opowiadanie to dzieło sztuki! Jak chcesz to pisz 2 sezon, ale bez Em to już nie będzie to samo :C

    OdpowiedzUsuń
  23. Jezu jaki idiota napisal ten komentarz ! Przez niego mamy koniec :'( sie zaraz pobecze... -.- super extra napisalas bardzo mi sie podoba ten epilog :) bardzo chce drugi sezon mozesz juz zaczac pisac ! Haha . Jak czytalam jeszcze chwilka i bym sie poryczala ;) kocham cie :') / @NikaMaja

    OdpowiedzUsuń
  24. Przykro mi że kończysz. To był najlepszy blog.Warto było tyle czekać by przeczytać kolejny rozdział. To takie smutne co stało sie na końcu. Prawie sie popłakałam przez Ciebie! A sezon 2 to fajna sprawa! Uwielbiam to co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanko :) Jak zrobiłas takie śliczne tło? :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że chcę 2 sezonu!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Siedze i płacze. Od kilku minut nie umiem powstrzymać łez. To był jeden z najlepszych blogów jakie kiedykolwiek czytałam. Kocham cię skarbie i przepraszam, że nie komentowałam regularnie ale zawsze byłam na telefonie.
    Mam nadzieje, że będzie drugi sezon i nie mogę się doczekać.
    Powodzenia na nowym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdybyś mnie teraz zobaczyła to byś się pewnieśmiała,ale siedzę cała zaryczana i brak mi słów.To co przed chwilą przeczytałam było piękne.Chyba nigdy aż tak bardzo nie ryczałam jak ktoś zakańczał blog'a.Początek blog'a był super a koniec?Jeszcze piękniejszy <3 Już na początku miałam łzy w oczach a teraz to można nazwać oceanem :') Myślałam że nic już mnie dziś nie zaskoczy...a jednak ;')
    Chciałabym aby było 2 sezon i to bardzo,ale bez Emily to nie będzie sensu.Bynajmniej ja tak myślę.Wiem,że pewnie Horan kogoś sobie znajdzie,ale ja chce Emily.Nie mówię,że go nie będę czytała bo czytać to ja będę na 100% :')
    Nigdy Ci za nic nie dziękowała i myślę,że teraz przyszedł na to moment.A więc...Dziękuję,że postanowiłaś prowadzić tego blog'a,że mimo "hejtów" nie poddawałaś się i dalej pisałaś,dziękuję za wszystkie banany na twarzy gdy to czytałam,ale dziękuję też za te wylane łzy,dziękuję że jesteś i teraz powinnam iść do twoich rodziców i podziękować im za to że stworzyli taki cud jak ty <3 DZIĘKUJĘ :')
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz pisze już drugi komentarz :-P i wiesz wstyd mi się czytać ale dopiero po tym rozdziale przeczytałam ten pierwszy post który dodałaś na samym samym początku i po tym rozdziale gdzie BECZE jak dziecko i oglądnełam zwiastun i popierwsze jesteś profesjonalistom a po drugie to rycze jeszcze bardziej i mówie ci napisz drugi sezon nie dla osób tych co komentują tak jak ten komentarz tylko dla nas tych osób które jak czytają twój blog to czują to co czytają i nie złoszczą się bo nie dodajesz rozdziały codziennie. Więc NAPISZ DRUGI SEZON

    Twoja wierna fanka Aleksandra Z.

    P.S. pisz dalej bo cię kochamy♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Drugi sezon, błagam !!!! To co napisałaś jest najcudowniejsze !!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Drugi sezon na pewno będzie takie zajebisty jak pierwszy. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu, ryczę. Ten blog na długo pozostanie w mojej pamięci. Chciałabym, żebyś zaczęła pisać 2 sezon, bo po prostu musisz xd. Masz OGROMNIE ZAJEBISTY talent. Hejtami się nie przejmuj.. :< :*. Jeżeli autor, pisząc opowiadania , daje czytelnikowi chwilę do płakania, to znaczy że jest czegoś warty. WSZYSCY CIĘ KOCHAMY, WIĘC BEZ ZBĘDNYCH KOMENTARZY, NAPISZ DRUGI SEZON <33

    OdpowiedzUsuń
  33. Po pierwsze znajdę i zamorduję sukę która napisała do cb ten komentarz. Po drugie nie zgadzam się ze słowami Niall'a bądź narratora ''Miłość zawsze wyjdzie na przeciw'' więc nie zawsze :d. Po trzecie powiedz jeszcze jak się stało że ona umarła ;c. Po czwarte ma być kurwa 2 sezon a jak nie to ta suka będzie zdychać w torturach.

    Pozdrawiam i życzę weny na DRUGI sezon!! I love you! ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. tylko idiota z małym rozumem mógł napisać ten komentarz
    bardzo bym chciałam żebyś napisała drugi sezon

    OdpowiedzUsuń
  35. No i sie poplakalam !
    To bylo cudowne <3
    cudownie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  36. Płacze, rycze, nie mogę się opanować ;'((( DLACZEGO?! ....Chciałabym drugi sezon ale...bo właśnie jest jedno ale...to już nie będzie to samo...nie będzie Emily...nie będzie jej...tej wspaniałej osóbki....decyzja należy do ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże, aż mi się oczy spociły... Dobra przyznaje się bez bicia, PORYCZAŁAM SIĘ OKEJ?! Dziewczyno, genialnie piszesz, zazdroszczę Ci talentu pisarskiego bo mój blog nie ma takiej popularności, co prawda to jest początek ale no... Zostawiam link jak coś -> http://love-changed-our-life.blogspot.com/. Szkoda, że tak zakończyła się ta historia, ale nie wszystko ma swoje happy endy. Nie wiem czemu ale ostatnio trafiam na takie fanfiction'y czy imagin'y, że kończą się śmiercią ukochanej osoby :< Chyba przez to wylałam już ocean łez... No nic powodzonka na kolejnym blogu <3 <3 <3
    ~Emila <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytając ten epilog normalnie łzy momentalnie pojawiły się w moich oczach ze wzruszenia i dlatego że to już koniec ;( jeju gdyby był kolejny sezon normalnie skakałabym z radości i mam nadzieję że będzie ale to twoja decyzja <3 z bólem serca żegnam się i zaczynam czytać twojego nowego bloga <3/Iza Bielecka

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne naprawde piękne. Masz dziewczyno talent naprawde :) poryczalam sie!. szkoda ze to koniec:( ale rozumiem szkola, nauka i te sprawy . Drugi sezon? ooo taaaaaak ! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Dlaczego ja zawsze muszę płakać w takich momentach? Why? To było takie piękne!!! Szkoda, że skończyłaś.
    2 Sezon super ale to nie będzie już to samo co teraz napisałaś. Emily była tylko jedna. Dziękuję, bardzo że znalazłam twój blog i mogłam go przeczytać <33333

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje ci ze poświęcałaś czas na tego bloga powiem ci masz talent jestes swietna osoba ja po przeczytaniu tego epilogu ryczę jak male dziecko <3<3<3 dziekuje ci za tak cudne opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  42. ja się poryczałam, i dalej rycze :'( ale to było świetne opowiadanie i ciesze się, że natrafiłam na ten blog <333

    OdpowiedzUsuń
  43. eh, świety i nie przejmuj się takimi komami czekam na nowy sezon. tak przy okazji poryczałam się

    OdpowiedzUsuń
  44. dlaczego ją uśmierciłaś? przecież to tylko ciąża... mało osób umiera od ciąży... ale się i tak poryczałam tak troszkę:**

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda że to już koniec kocham twój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku :C Jaka szkoda, że to już koniec, ale Epilog bardzo wzruszający. Płacze,płacze,płacze ;/
    Gratuluje napisania takiego świetnego bloga i liczę na następny tak dobry :)) + Jak będziesz miała czas i wenę, liczę na 2 sezon ! Chyba wszyscy będziemy zadowoleni :DD

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wierze ze to juz koniec :') ale dziekuje ze go pisalas tylko troche szkoda ze tak sie skonczyl :')

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ktoś mógł tak napisać???
    Rozumiem, ja też czekałam. Długo, ale zawsze czekałam na nexta. Może i faktycznie czasami było to sporo czasu, ale dla liczy się treść a nie częstość dodawania... Tak więc napewno będę sprawdzac kolejny blog i BĘDĘ czekać na nexta, jak to robiłam to tej pory.
    Więc podsumowując uważam, że ten imagin był genialny!!! Ale następnego masz tak szybko nie kończyć jasne???

    A tak jeszcze P.S. To skąd jesteś???

    OdpowiedzUsuń
  49. Smutno trochę że to już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  50. 1. chodziło o to, że dla MNIE liczyła się treść.
    2. No chciałabym jeszcze poczytać reakcję Diany na to, jak zmarła jej mama... TO mnie bardzo ciekawi!!!
    No i buźki =*

    OdpowiedzUsuń
  51. I jeszcze 3 (hehe) - nie przejmuj się tym głupim komentarzem, bo znam blog, na którym dziewczyna dodała 2 rozdziały w listopadzie i nadal nie ma kolejnego, więc...

    OdpowiedzUsuń
  52. Twój blog jest świetny. <33 kocham to co piszesz to jest niesamowite. Szkoda że Emily musiała umrzeć...
    nie przejmuj się opiniami innych. Musisz napisać 2 sezon. ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. super <3 PŁACZĘ, PIĘKNE. Kocham , tyle jestem w stanie napisać. <33

    OdpowiedzUsuń
  54. KURWA PŁACZĘ DAWAJ DRUGI SEZON. PRZY CZYTANIU MYŚLAŁAM ŻE CIE ZABIJE <3 <3 ALE I TAK CIE KOCHAM <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog. Przez prawie cały rozdział ryczałam. Aż trudno mi się czytało. Boski <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Czytalam twoje opowiadanie juz od 3 rozdzialu i powiem ze bylo ono niesamowite *.*

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję za płacz ;c Kocham twój blog i zawsze kochałam, dziekuję bardzo, za wszystko ♥ Mam nadzieję, że bedzie 2 sezon c;

    @awwmyhazza

    OdpowiedzUsuń
  58. Nieeereee...... to nie może być koniec uzależniłam się boski rycze

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam do mnie. http://hazz-1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniały blog. Ryczę...

    OdpowiedzUsuń
  61. Pisze już kolejny komentarz :-) i mam pytanie . Czy mogę sobie wydrukować twojego bloga ?? Możesz się śmiać ale to najlepsze co czytałam i chciałambym sobie wydrukować żeby mieć co czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Osoba która to napisała (Ten komentarz oczywiście) jest okropna !!!!!!!!!!!!!!!!!! Zawsze czekanie na nexta się opłacało !!!!! Tak jak mówisz każdy ma swoje życie i to że masz bloga nie oznacza że masz ciągle siedzieć i pisać !!!!!!!!! Mam nadzieje na następny sezon <3

    OdpowiedzUsuń
  63. nie przejmuj się tą idiotką . Gdy wchodziłam na twojego bloga to nie było nowego rozdziału więc wiedziałam że masz szkołe i się uczysz i że tylko w weekendy piszesz :)
    Fajnie jak byś napisała reakcję Diany jak zareagowała na śmierć mamy
    Gabrysia :*

    OdpowiedzUsuń
  64. podasz wszystkie blogi które czytasz ?
    Gabi :* <3

    OdpowiedzUsuń
  65. piszesz sorki za pomyłkę

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku jak duzo komkow !

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. http://onedirection1112.blogspot.com/?m=1 Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Poryczalam sie :'( Najlpeszy EPILOG *-*

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiem ze tan kom nie kest jakids specjalnie wzruszajancy ale prosilas wienc pisze chce powiedziec ci tylko jedno a,raczej2 nie poddawaj sie pisz 2sezon a drugie to dzienkuj w slyszszysz dzienkuje za wszystko za to ze nie zakonczylas bloga w 5 rozdziale tak jak niektorzy za to ze jestes z nami za to ze nie przejmowalas sie hejterami dzienkuje a raczej dzienkujemy j a ko czytelniczki a tym komentarzem sie nie przejmuj bo niech autor tego kom(tego na gorze) sam sprubuje nie zgapiajac od nikogo napisac tak dobre ff KC

    OdpowiedzUsuń
  71. Jezu ale mi wstyd to ja napisalam ten komentarz :( i przez to stracilismy 4 rozdzialy ! Jestem idiotka ! Przepraszam was wszytkich bardzo :'( nie wiedzialam ze tak to sie skonczy ! Moglam pomyslec .... przepraszam :'( szkoda ze nie umiem cofac czasu .. przez to mam nauczke i wiecej tego bledu nie popelnie . Rozdzial wyszedl ci swietnie . Blagam cie odkrec to i napisz te 4 rozdzialy ! Blagam ! :'(

    OdpowiedzUsuń
  72. O boże dziewczyno ! Dlaczego to zrobiłaś ? Popłakałam sie jak małe dziecko ! Uwielbiam bloga, Twojego bloga <3 // Ola

    OdpowiedzUsuń
  73. Japierdole ! Nie mogę przestac płakac , Nie wiedze klawiatury bo mam łzy w oczach ... ;(( Nie !! Piękne , smutne ... Najlepszy blog na świecie ! Najlepszy rozdział ever <3 ... Teraz przez cały dzień będę beczec ..
    "Śmierć jest prosta.Łatwa.Szybka. Prostrza od życia.Chwila moment i nic nie czujemy.Nic.Dociera do nas jeszcze ostatni dźwięk,widzimy ostatni obraz i koniec." - To , to tak mi się przypomniało ;( Nie wiem dlaczego ale czuję się tak jakbym znała Emily . Zróbcie z tego bloga książkę , a potem film . :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Najlepszy blog jaki do tej pory przeczytałam !! I chętnie przeczytałabym książkę napisaną na jego podstawie <33

    OdpowiedzUsuń
  75. OMG ... Jeju to zakończenie jest takie smutnee ;( Ale zrób 2 część proszęę ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejuu popłakałam się ;( Najlepszy blog jaki kiedykolwiek czytałam. Drugą część poproszę! <3

    OdpowiedzUsuń
  77. www.scream-me-a-whisper.webnode.com
    ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja płaczę ... czm. to musiało się tak skończyć..? ;'( kocham tego bloga i czekam na 2 sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  79. zaczęłam to czytać nie dawno , ale już skończyłam :( na epilogu się pobeczałam (i na ostatnim rozdziale) szczerze mówiąc myślałam że skończy się to szczęśliwie że Emily i Horan wezmą ślub i będą po prostu razem z Dianą :'( szkoda :'( świetne

    OdpowiedzUsuń